Sogeti
Operatie deurmat
In de vroege ochtend van 16 juni 2011 lanceerde ICT-dienstverlener Sogeti een guerrilla-actie waarbij deurmatten door heel Nederland zijn verspreid. Deze deurmatten heten potentiële nieuwe medewerkers welkom bij de beste werkgever van ons land. Een titel die Sogeti draagt sinds de uitslag van de jaarlijkse Corporate Barometer van Telegraaf en Elsevier uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Intomart/GfK.
De opvallende rode deurmatten zijn verspreid op locaties waar Young Professionals te vinden zijn. Sogeti lanceerde deze guerrilla ter ondersteuning van de werving van 550 nieuwe medewerkers in 2011. Een Macknificent actie!
Media
Deurmatten
Social Media
Internet
Looptijd
Vanaf 16 juni 2011.
Resultaat
Al tijdens de guerrilla-actie meldden zich de eerste kandidaten! Media coverage is overweldigend.
Bijzonderheden
Binnen vier uur in de top 5 van Trending Topics in Nederland #welkombijsogeti