Employer Branding de Jong & Laan: Karakter telt
Vorig jaar lanceerde de Jong & Laan een zeer opvallende arbeidsmarktcampagne, waarmee het liet zien hoe belangrijk karakter is in de accountancy. Deze door ons ontwikkelde Employer Brand campagne gaf de Jong & Laan een onderscheidend gezicht op de arbeidsmarkt en deed zelfs z’n werk op commercieel gebied. Op basis van het succesthema ‘Karakter telt’ bedachten wij dit jaar een impactvol vervolg. We introduceerden verschillende karaktertypes: van Visionair tot Grensverlegger en van Beslisser tot Ondernemer. Vervolgens lieten we zien hoe al deze karakters bij elkaar een sterk team maken. En hoe je karaktereigenschappen kunt benutten in je werk. De online campagne uitingen, bestaande uit videocontent en (grotendeels) door ons geschreven blogs, verwijzen naar een online karaktertest waarmee je inzicht krijgt in je eigen karakter. En die test is inmiddels al door heel wat mensen gedaan…
De Customer Journey staat centraal met Touch, Tell, Sell.
Karaktervolle medewerkers van de Jong & Laan laten zichzelf zien.
Bekijk hier de volledige blog van de Mensenmens
Bekijk hier de volledige blog van de Visionair
Bekijk hier de volledige blog van de Grensverlegger
Bekijk hier de volledige blog van de Beslisser
Alle uitingen verwijzen naar een online karaktertest.