Techniek à la Aviko


Het recept voor een mooie campagne?

Wat doe je als je als sterk foodmerk op zoek bent naar elektrotechnici, onderhoudsmonteurs, productietechnici en procesoperators? Dan voer je gedegen onderzoek uit naar de pullfactoren van deze doelgroep, je bedenkt een slimme strategie en ontwikkelt vervolgens een heldere campagne waar de doelgroep niet omheen kan. Dat is nou arbeidsmarktcommunicatie à la Macknificent.

Nu al een hit op YouTube!


à la Aviko

Naast video wordt de doelgroep bereikt met schoolboards en advertenties rondom de fabrieken van Aviko in Nederland en België.


Online

Een speciale landingspagina ontbreekt uiteraard niet. Verschillende online uitingen op social media zorgen voor meer dan voldoende sitetraffic!

Diverse social media uitingen zoals Facebook Direct Ads en Youtube TrueView


Referral

Om de wervingscampagne een extra impuls te geven is intern een referral gelanceerd, waarin medewerkers van Aviko worden gevraagd om mee te zoeken naar nieuwe collega’s. De beloning voor het aanbrengen van kandidaten kan oplopen tot € 1.250,- bruto. Dat is nou werving à la Aviko.

Folder referral verwijst naar pagina op intranet.